Thursday, August 09, 2007

oro10

今晚三個「財經+IT」界的好朋友食飯,阿Ben話要搵個正啲嘅地方噃,咁阿Nick就真係介紹咗哩間oro10,我同阿Doug就只顧食呀食啦!

oro10位於雲咸街一號18樓,即係Jimmy's樓上,話就話Members only,不過得㗎啦,明啦。我吔都幾貪心,叫咗哩個Kobe Beef and Goose Liver Set,嘩,$380真抵食,啲料亦唔錯,頭盤嘅生蠔為至愛,雖然我唔算蠔痴,個湯亦做出水準;鵝肝呀就厚到似塊扒咁滯,不過太厚就令中間有啲水汪汪,美中不足;件神戶西冷牛扒燒出比所order的生咗兩成左右,可能又係因為不惜工本件扒太厚啦,難控制咗,料係好嘅,好juicy,燒得好香;甜品係filo pastry包住紅豆容嘅"red bean struddel",好正,聽講仲有好多正甜品,但真係冇哂位啦。

Well,85分啦,但環境清靜,最嘈係我哋啦!喺中環嘅中心地帶,咁嘅料食到頂飽$380仲想點,介紹得過!呀,仲有一樣正,有免費Wifi上網,啱我網痴!(飲食blog我未寫過,連相都冇影,唔好意思!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-->